Saturday, February 26, 2011

my LaLing....


huhuhu...xtahu la nape aku rase cam 'bengap' je nk wat blog ni..huhu..cian kn..hehe..tp...xpe..at least aku cube la ape yg patot..kih3..

okey..now..mood aku skang nk cite sal BF aku ni..hehe..ktrang ni kenal da dkat setahun la jugak..tp..kawan2 je time tu..xtahu plak dye jd BF aku akhirnye..huhu..dye amek jurusan Pengurusan Hotel&Catering....bagai langit ngan bumi seyh antara aku ngan dye ni..hehe..yela..aku amek elektronik..laen bidang uh..tp..nak wat cmne.da Allah temukan kami kan,..hehe

semenjak 2 3 menjak kami LI ni..aku ngan dye asek la gaduh je..yela..aku ni xpaham yg dye uh keje cmen..mane xnye..aku ni keje pg balek petang je,..dye kadang2 keje petang balek malam..mase untuk aku sikit je...tu yg terase macam di pinggiran..hahaha..

tp..kalau di fikir2kan laa...sebenarnye aku yg salah..heeee...aku ni kene la paham dye..tp..aku ni ego an..nak menang je..xmau kalah..tu yang aku slaloo je mara2 dye..tp..siyes..dye penyabar orangnye..huhu,,kadang2 aku leh terpukau dgn kesabaranye tu....(haaha..cehh..ayatt xleh blah ann).....
haaa..ini lahh dye orang yang aku maksudkan...ngeee...:)


MUHAMMAD ZAKWAN BIN ZULKIFLI

Semoga hubungan aku berkekalan hingga dye menjadi teman hidupku sehidup semati...
~~ Amin..~~


No comments:

Post a Comment